Домашнє завдання з української мови та літератури на період карантину(11.01-29.01.2016р.)
Вчителі -5-8 кл.- Трофімова Г.В.,
Завдання з української мови на період з 11.01-25.01.16
5 клас УКРАЇНСЬКА МОВА
Опрацювати теоретичний матеріал. парагр. 29-33.
Виконати впр.235 (завдання І, ІІ), 242
6 клас УКРАЇНСЬКА МОВА
Опрацювати теоретичний матеріал. парагр. 33-35.
Виконативпр.
278 (визначити й надписати відмінки кожного іменника над словами),
Впр.282, 299 (завдання І,ІІ)
7 клас УКРАЇНСЬКА МОВА
Опрацювати теоретичний матеріал, парагр. 18.
Виконати впр.177 ( завдання І, ІІ, ІІІ)
8 клас УКРАЇНСЬКА МОВА
Опрацювати теоретичний матеріал, парагр.23-25
Виконати впр.241 (завд. І,ІІ), 256 (завд. І,ІІ).
Завдання з української мови на період з 26.01-31.01.16
5 клас. Українська
мова.
повторити теоретичний матеріал, парагр. 33-34,
виконати вправу 241, завдання на ст. 122, опрацювати теоретичний матеріал п.35 на ст.125, виконати вправу 271
6 клас.
Українськамова.
повторити теоретичний матеріал, парагр.
35
виконати вправу 295,297(письмово)
7 клас.
Українськамова
Опрацювати теоретичний матеріал, парагр.
19(ст.68)
Виконати вправи 180,(181,185 -індивідуально, на вибір учня)
8
класУкраїнськамова
повторити теоретичний матеріал,
парагр.24, виконати вправу 247(усно),248 ,256 (письмово)
Завдання з української літератури на період з 11.01-25.01.16
5 клас УКРАЇНСЬКА
ЛІТЕРАТУРА
Опрацювати матеріал С.143 – 149. Виписати в робочий зошит визначення. Відповідати на питання с. 145 (пит. 1-4), с. 149 ( пит.1-4)
6 клас УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
1. Знайти інформацію про біографію Ігоря Калинця та коротко записати в робочий зошит.
2. Виразне читання поезій Ігоря Калинця: «Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим».
3. Вивчити напам’ять одну з поезій Ігоря Калинця: «Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим».
4. С. 125-135 – читати, переказувати, відповідати на питання.
7 клас УКРАЇНСЬКА
ЛІТЕРАТУРА
Читати, переказувати с. 190-199, відповідати на питання (с.199)
8 клас УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
С. 168-171- законспектувати, читати, переказувати, відповідати на питання,
С. 171 – 177 – виразне читання поезій, відповідати на питання
Завдання з української літератури на період з 26.01-31.01.16
5 клас УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Опрацювати матеріал про байкаря
,українського поета Леоніда Глібова С.150 – 152 Виписати в робочий зошит визначення.(ст.152,154), відповісти на питання ст.153 (пит. 1-2),виразне читання акровіршів
6 клас УКРАЇНСЬКА
ЛІТЕРАТУРА
1. Повторити біографію Ігоря Калинця, Емми Андієвської
2. Виразне читання поезій .ст. 135- питання домашнього завдання (письмовий план до казки)
ст.136-137 відповідати на питання (письмово)
7 клас УКРАЇНСЬКА
ЛІТЕРАТУРА
Читати, переказувати зміст твору "Мишка"Боглана Лепкого, підготувати повідомлення про письменника( презентацію, реферат - на вибір), прочитати поезії Лани Костенко" Кольоровімиші","Чайка на
крижині"," Крила",одну поезію вивчити напам'ять, опрацювати інформацію про життєвий та творчий шлях Л.Костенко,підготувати твір- мініатюру за вивченими творами" Що таке щастя?"
8 клас УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА.
177 –178-опрацювати з теорії літератури матеріал,виразне читання поезій ст. 191-193, відповідати на питання,опрацювати матеріал про життєвий та творчий шлях письменника В. Підпалого
Українська мова 9 клас
№ з/п |
Тема |
Завдання |
1 |
Складнопідрядне речення з кількома підрядними частинами. Безсполучникове складне речення. |
Підручник Пентилюк М.І., 2009 С. 170-186 повторити теоретичний матеріал. Вправи № 220-227- виконати усно Вправи №228, 229, 233- виконати письмово. |
Українська література 9 клас
№ з/п |
Тема |
Завдання |
1 |
Т.Г.Шевченко. Рання творчість. Романтичний світ балад Шевченка |
Підручник М.П.Ткачук, 2009р. С.230-250 опрацювати.
|
2 |
Т.Г.Шевченко. Історична проблематика в творах. |
Підручник М.П.Ткачук, 2009р. Читати повість «Вечір проти Івана Купала» |
Комплекс ранкової гімнастики з гімнастичними палицями:
а) в. п. – о. с., палиця вниз. 1 – праву ногу назад на носок, руки вгору; 2 – в. п.; 3 - 4 – те саме лівою ногою; (6 – 8 р.)
б) в. п. – те саме. 1 – руки вгору; 2 – руки вниз за спину; 3 – руки вгору; 4 – в. п. (6 – 8 р.)
в) в. п. – стійка ноги на різна, палиця вгору. 1 – ліву ногу ліворуч на носок, нахил тулуба ліворуч; 2 – в. п.; 3 - 4 – те саме праворуч;
(6 – 8 р.)
г) в. п. – палиця за плечима. 1 – поворот тулуба ліворуч; 2 – в. п.;
3 - 4 – те саме праворуч; (6 – 8 р.)
д) в. п. – палиця вперед. 1 – мах лівою ногою вперед; 2 – в. п.;
3 - 4 – те саме правою; (6 – 8 р.)
е) в. п. – палиця за плечима. 1 – випад лівою ногою вперед; 2 – в. п; 3-4 – те саме правою; (6 – 8 р.)
ж) в. п.- о. с., палиця вниз. 1 – стрибком ноги нарізно, руки вгору;
2 – в. п. (6 – 8 р.)
з) в. п. – стійка ноги нарізно, палиця вниз. 1 - 2 – руки вгору, прогнутися назад, вдих; 3 - 4 – нахил тулуба вперед, руки вниз, видих. (2 - 4 р.)
Зарубіжна література |
||
5 клас |
Написати стислий переказ за фрагментом повісті Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра» («У Мак-Дугаловій печері»). Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра». Образи Тома Сойєра та Гекльберрі Фінна.
|
|
6 клас |
Прочитати оповідання Джека Лондона «Жага до життя». Знайти описи людини та визначити їх роль у тексті. Відповісти на питання «Хто виживає в умовах Півночі?» (оповідання Дж. Лондона «Жага до життя») Прочитати «Людина із великим і сильним серцем» - В. Короленко.
|
|
7 клас |
Простежити за еволюцією героїв (Шимек і Бузя) у часі. Визначити біблійні мотиви в повісті. Утвердження етичних цінностей. Ознайомитися з біографією Олександра Гріна, читати «Пурпурові вітрила». Вміти поєднати реальне і фантастичне в повісті. Визначити основний конфлікт твору (Каперна – мрія). Ассоль і Грей.
|
|
8 клас |
«Пісня про Роланда» (Х ст.) — французький героїчний епос. Історична правда та вигадка в поемі. Робота з текстом. Боротьба проти іноземців та іновірців — провідна тема поеми.
|
|
9 клас |
Поема «Мазепа», історична основа та романтичний міф. Особливості композиції поеми. Риси романтичного героя в образі Мазепи. Підготовка до написання есе «Україна і поема Байрона». Контрольний домашній твір. |
|
Русский язык |
||
5 класс |
Выучить теоретический материал c.193, упр. 194 усно, упр. 197 письменно С. 196-197 теория, упр. 199, 200 |
|
6 класс |
С. 175 – теория, упр. 182, 183 С. 180-181 – теория, упр. 187 |
|
7 класс |
Русский язык 7 класс Коновалова (7 год) 2015 Параграф 23, выучить теорию, упр. 157, 159 Параграф 24, теория, упр. 161, 166 |
|
8 класс |
С.207-208 – выучить теорию, упр. 354,357 С. 199 – теория, упр. 337,349 |
|
9 класс |
Параграф 21, 22 – теория, упр. 275, 269, 281, 282 |
Українська мова 9 клас
№ з/п |
Тема |
Завдання |
1 |
Складнопідрядне речення з підрядними обставинними частинами. |
Підручник Пентилюк М.І., 2009 С.119, 121-123, 131,133, 139, 146 повторити теоретичний матеріал. Вправи №157,159, 166,181, 194- виконати усно Вправи №159, 168,174,184,193- виконати письмово. |
2 |
Складнопідрядне речення з кількома підрядними. Розділові знаки. |
Підручник Пентилюк М.І., 2009 С.157, 160-164, 167-169 опрацювати теоретичний матеріал. Вправи № 201-206, 209- виконати усно Вправи № 207, 211, 212 - виконати письмово. |
3 |
Розділові знаки в складнопідрядному реченні з кількома підрядними. |
Підручник Пентилюк М.І., 2009 С.157, 160-164, 167-169 повторити теоретичний матеріал. Вправи № 215, 217 -219 - виконати усно Вправи № 207, 218 - виконати письмово. |
Українська література 9 клас
№ з/п |
Тема |
Завдання |
1 |
М.Гоголь. Літературна діяльність. Романтична умовність оповідання «Вечір проти Івана Купала» |
Підручник М.П.Ткачук, 2009р. С.213-222 опрацювати. Читати повість «Вечір проти Івана Купала» |
2 |
М.Гоголь. «Вечір проти Івана Купала». Зв'язок з «нечистою силою» як метафора злодіяння. |
Підручник М.П.Ткачук, 2009р. С.223-226 опрацювати Читати повість «Вечір проти Івана Купала» |
Комплекс ранкової гімнастики № 1
1. В.П. – 1-4 - ходьба на місці на носках, руки вгору - вдих, 5-8 - руки вниз, звичайна ходьба на місці - видих. До 40 кроків в спокійному темпі.
2. В.П. – 1 - руки вгору долонями вперед, ліву ногу назад на носок, прогнутися в спині - вдих, 2 - руки вниз, приставити ногу - видих, 3-4 - те ж з правої ноги. Повторити 6-8 разів.
3. В.П. – стійка ноги нарізно. 1-2 – стискуючи пальці в кулаки, дугами через сторони з силою зігнути руки над плечима - вдих, 3-4 - В.П. - видих. 6-8 разів в повільному темпі.
4. В.П. – стійка ноги нарізно. 1 - поворот тулуба вліво, оплеск в долоні над головою - вдих, 2 - В.П. - видих, 3-4 - те ж. Виконувати 6-8 разів в кожну сторону.
5. В.П. – руки на поясі. 1 - ліву ногу убік на, 2-3 – нахили тулуба вліво, 4 - В.П., 5-8 - те ж з правої ноги. 4-6 разів в кожну сторону. Дихання повільне.
6. В.П. – стійка ноги нарізно, руки зігнуті до грудей, кисті стислі в кулаки. 1 – повертаючи тулуб вліво, швидко розігнути праву руку вперед (завдати удару), 2 - В.П., 3-4 - те ж іншою рукою. 8-10 разів обома руками в середньому темпі. Завдавати удару в одному напрямку. Дихання повільне.
7. В.П. – стійка ноги нарізно, руки назад в замок. 1-2 - нахил вперед, руки якомога більше вгору - видих, 3-4 - В.П. - вдих. 6-8 разів в середньому темпі.
8. В.П. – 1 - стрибок на обох ногах, руки в сторони, 2 - те ж руки вниз. До 20-30 стрибків, потім перейти на ходьбу на місці, поступово уповільнюючи темп (15-20 с).
Після виконання вправ ранкової гімнастики потрібно відновити дихання.
Англійська мова
4 кл- впр.1,3 стор. 82(читати); впр.1,3 стор. 84-85 (читати)
5 кл-впр.1,3 стор. 68(читати); впр. 5 стр 74 (читати); впр.1 стор. 68 (вивчити)
6 кл- впр 1 стор 76 (вивчити слова); впр. 2 стор.76 (читати); впр. 2 стор.78 (читати)
7 кл-впр. 1,2 стор. 78 (читати); впр. 4 стор. 79 (читати)
8кл- впр.1 стор. 67 (читати); впр. 1 стор. 68 (читати); впр. 3 стор. 69 (читати)
9кл- стор.101(вивчити слова, правило); впр. 4 стор. 105-106 (читати)
Отм
5 клас
Стор. 77-81: опрацювати, створити ескіз мозаїки, користуючись алгоритмом, вказаним на стор. 81.
Стор. 82-85: опрацювати, намалювати натюрморт у теплій гамі кольорів.
6 клас
Стор. 94-96: опрацювати, зробити начерк постаті людини з натури, користуючись планом на стор. 96.
Стор. 97-101: опрацювати, виготовити ляльку-мотанку, використовуючи поради на стор. 100.
9 клас
Стор. 144-151: опрацювати, добрати «крилаті вислови» про мистецтво, культуру.
Повторити матеріал на стор. 150-152. скласти порівняльну таблицю "Народна і професійна художня культура".